Ruszyło nowe Biuro Obsługi Klienta zamojskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej. Przy ulicy Kruczej 10 w Zamościu w poniedziałki i środy w godzinach od 9 do 17, a we wtorki, czwartki i piątki od godziny 7 do 15.
Dla klientów jest to duże ułatwienie. W jednym miejscu będzie można załatwić wszystkie sprawy, które się wiążą z podpisaniem umów, wnioskami, uzyskaniem informacji na temat rachunków klienta, a także w sprawie składania reklamacji. Do tej pory była taka sytuacja, że praktycznie każdy zakład miał swoje własne biuro obsługowe. W tej chwili wszystko skupiamy w jednym miejscu, w nowej fajnej przestrzeni. Mam nadzieję, że przez najbliższe miesiące wypracujemy takie mechanizmy, żeby ta dobra obsługa klienta była naszą wizytówką. —mówi prezes PGK w Zamościu, Małgorzata Bzówka.
Klienci nadal mogą kontaktować się z pracownikami PGK w Zamościu telefonicznie pod numerem 84 638 12 04lub mailowo [email protected]
Polecany artykuł: