- Obecnie jest coraz więcej spraw dotyczących reklamacji sprzętu radiowo- telewizyjnego , artykułów gospodarstwa domowego. Kiedyś najwięcej było spraw związanych z reklamacją obuwia, teraz już te sprawy nie górują. Zdarzają się również sprawy dotyczące usług telekomunikacyjnych, finansowych i turystycznych. Katalog podejmowanych spraw jest naprawdę bardzo szeroki- mówi - Marzena Mazurek- Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów w Zamościu.
- Bardzo często trudno jest pogodzić interes konsumenta z interesem przedsiębiorcy. Ci drudzy chcą zrealizować swoje obowiązki jak najmniejszym kosztem, a konsumenci chcą uzyskać jak najwięcej. My , jako rzecznicy konsumentów staramy się wypośrodkować te interesy - dodaje Marzena Mazurek.
Biuro Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta znajduje się w Starostwie Powiatowym w Zamościu przy ulicy Przemysłowej 4. Pracuje od poniedziałku do piątku.