Rzecznik konsumentów nie przyjmuje ale :
"- w sprawach dotyczących reklamacji towarów lub usług można zgłaszać się do Inspekcji Handlowej w Zamościu ul. Partyzantów 3, tel. 84 638 50 30.
- w sprawach usług telekomunikacyjnych i pocztowych informacji udziela Urząd Komunikacji Elektronicznej w godz. 8.15 -16.15 telefonicznie pod numerem 81 74 34 043 lub 22 330 40 00
- w sprawach ubezpieczeniowych i finansowych informacji udziela biuro Rzecznika Finansowego poprzez email: [email protected] oraz telefonicznie w dni powszednie pod numerami: 22 333 73 28 w godzinach od 9.00 do 14.00 - w sprawach ubezpieczeń, a pod numerem 22 333 73 25 w godzinach od 9.00 do 16.00 - w sprawach usług bankowych " - informuje Miasto Zamość.
Informacje można uzyskać również dzwoniąc na infolinię porad konsumenckich pod numer 801 440 220 lub 22 290 89 16, w dni powszednie od godziny 8.00 do 18.00 lub pisząc na adres email: [email protected].