- Wcześniej umożliwialiśmy naszym interesantom wcześniejsze umawianie się. To była bardzo wygodna forma obsługi dla naszych mieszkańców. Natomiast coraz więcej osób chciało załatwiać swoje sprawy już w czasie bieżącym. Przemyśleliśmy temat systemu zarządzania kolejką i w odpowiedzi na potrzeby naszych mieszkańców zaczęliśmy wdrażać nowy system. Korzystamy z uwag, staramy się dostosować do potrzeb klientów- informuje Agnieszka Gorajska- Dyrektor Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów Urzędu Miasta Zamość.
- Interesant, który przychodzi do urzędu podchodzi do infokiosku, wybiera odpowiednią czynność, z której chce skorzystać. Drukuje bilet i oczekuje na wywołanie. Interesant z przygotowanymi dokumentami może przyjść i szybko załatwić swoje sprawy. Mam nadzieję, że ten system usprawni obsługę. Pierwszy raz w historii naszego urzędu mamy taki system- mówi Agnieszka Gorajska- Dyrektor Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów Urzędu Miasta Zamość.
W kolejkomacie otrzymujemy jeden bilet do jednej sprawy. Interesant który chce zarejestrować pojazd i odebrać prawo jazdy, albo załatwić inne sprawy powinien pobrać co najmniej 2 bilety. Na każdym bilecie znajduje się jest numer stanowiska, pod które powinniśmy się udać, po wyświetleniu naszego numeru.
Do stanowiska idziemy z dowodem osobistym i wymaganymi dokumentami, których formularze znajdują się obok kolejkomatu- po lewej stronie przy schodach prowadzących do wydziału.
Wydział przyjmuje płatności tylko w formie bezgotówkowej lub przelewem.
Zobacz też:
Te rzeczy próbowali przewieść przez granicę. Nie udało się